HTML

Poker

Mivel nem kell feltétlenül bemutatnunk lapjainkat a győzelemhez, megfelelő körülmények között bármilyen kézzel nyerhetünk.

Utolsó kommentek

  • oranje: Hehe :) Most nekem is sikerült visszajönnöm, sőt el is indultam egy felmenőn :) Remélem nem marad ... (2008.01.13. 14:46) Szopóálarc fel!
  • isteni: Köszi a bíztatást, remélem sikerülni fog! :) A linkeket amiket kértél pedig még ma küldöm majd! Cs... (2008.01.12. 15:52) Szopóálarc fel!
  • oranje: Az már azért elég jó, hogy olyan szinten tolod.Én még a 0,05/0,10 en vagyok, de egyszer csak siker... (2008.01.12. 13:41) Szopóálarc fel!
  • isteni: Jaja, 6,25$ volt. De nekem azért csak ennyi, mert nem nyertem meg az adott leosztást. A győztesne... (2008.01.12. 01:00) Magic Hand, 100 000-ből az 1!
  • Pokercsalo: Jól látom, hogy 6,25 dodó? Az már valami. Pedig a party-t nem is fosztogattam, hogy ne legyen pénz... (2008.01.11. 23:27) Magic Hand, 100 000-ből az 1!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2007.09.13. 12:57 isteni

II. FHM Egyéni Pókerbajnokság

Szeptember 6–án érkezett a váratlan és nagyszerű e-mail, hogy kisorsoltak a szeptember 11-én 18:00-kor kezdődő 12. selejtezőre.

Épp sikerült időben odaérni, utánam már csak a várólistás versenyzők kerültek a terembe. Kezdéskor a 18-as  asztal 1-es székét kaptam. Nem szeretek pont az osztó mellett ülni, mert nem látom be teljesen az asztalt, hisz sok játékost kitakar a dealer…

A 2000 induló stack és a 25/50-ről induló, 15 percenként emelkedő vakok nem könnyítették meg a játékot, több szerencse jutott így a szerencsére, de ennek ellenére szerintem korrekt dolog volt, hisz szűrni kell az embereket a selejtező során.

Kezdetben nem  volt valami laza asztalunk, csak ismerkedtünk, de feltűnt egy lazább játékos, aki minden második partiban minimum benne volt. Ki is néztem magamnak, hogy ő lesz majd az akit lehúzok.

Nagyvakkként  Th 8h-t kaptam. Laza srácunk 2 nagyvakot emelt, amit 3-an adtak meg, így én is csatlakoztam várva egy jó flopot. Aztán ez sikeredett: 7s 9h Jh. Azaz flopolt sor. Teljesen telibe talált. Én check, laza játékosunk emelt, amit rajtam kívül még egy srác tartott. Turn: 2c. Check, ő szintén emel, amit már csak én adok meg. River: 4h. Így sorom flushé javult, aminek nem teljesen örültem, bár nem gondoltam arra, hogy várakozó keze van. Check, ő szokásosan emel, aminek a megadása után 500 zsetonom maradt volna így kapta vissza az all-int. Igazából teljesen sikerült végigjátszanom a kezem, ahogy elterveztem. Az elejétől a river visszaemelésre vártem. Ő megadta és JJ-t, drillt muatattott.

Ezzel dupláztam és elismerő tekinteteket kaptam, hogy kiejtettem a srácot az asztaltól.

A vakok azonban folyamatosan emelkedtek, a jó lapok viszont nem kaptam. Egyszer-kétszer sikerült vakokat lopni, néha tiszta blöffel, egyszer pedig K párral.

Az emberek potyogtak, a mi asztalunk fel is bomlott. Következett a 17-es asztal 10-es szék. Ismét az osztó mellett…

Ez egy sokkal lazább és beszélgetősebb társaságnak tűnt, ki is akadtak, hogy miért én a kb. 6000 chippel kerültem melléjük. Első leosztásban kaptam Ks Qs lapokat. Nem ismerve az asztalt egyszerűen, csak beszálltam. Flop: 3s 4s Kd. Szinte tökéletes. Kaptam egy emelést a nagyvaktól, olyan 500-at. Adtam. Turn: x. Nagyvak passzol, én emelek 700-at, amire dobja.

Aztán beköszöntött a szünet. Az asztalunk volt, amit ismét bontottak.

Új helyem az 5-ös asztal 10-es szék. Nem is mondom, hogy ismét az osztó mellett…

A vakok ismét emelkedtek és itt alakult ki igazán a szerencsejáték jelleg. 7500 zsetonnal az átlag felett voltam, azonban a vak már 300/600 volt.

Lapok továbbra sem kecsegtettek. Egyszer próbáltam lopni, de ismét sikerült kifognom az asztal leglazább játékosát, akit mint később elmondta eltalált a flop, úgyhogy 2000 mínusz.

A vakok pedig ettek szépen. Lassan már az átlag alá kerültem. Eltelveztem, hogy dupláznom kell, és ismét a laza játékost szemeltem ki magamnak. Aki adott meg all-ineket JQo-val és emeléseket 23s-el. Erről majd később lesz is szó.

Szóval mikor már 400/800 lett a vak, és ő természetesen limpelt, nálam 44-volt. Erre betoltam összes zsetonomat. Nem egy nagy lap, igazából abban reménykedtem, hogy mindenki dob és csak a laza srác tart, mondjuk egy A3-al. Így is történt, azonban AQo-t mutatott.

Az asztal azonban annyira fájt, hogy nagyon: J 3 9 J 9. A magassal elnyerte a partit és én búcsúztam. Inkább esett volna le valamelyik lapja, de így kellemetlen volt…

61. helyen mehettem haza.

Remélem jővőre is a szerencsések között leszek és eljöhetek majd, mert jó volt a hangulat, kedvesek a lányok és még ajándék baseball sapkát és sört is kaptunk.

 

Most azonban szeretnék leírni pár leosztást, amivel meggyőztem magam és remélem Titeket is, hogy online sem csal a terem. Mert amik itt voltak, az sok csaláshívőt kiakasztana online.

Az első asztalomnál, az asztal a riverig 9 A 8 7, mikor is all-inek történtek. A két játékosnál: T J, azaz sor, valamint 8 7- két pár volt. River: 7. Full house.

 

Újabb all-in parádé történt a turn után: T K 4 A.

1-es játékosnál: T K

2-es játékosnál: A A

3-as játékosnál: A Q

River: J!! Sorral nyert a 3-as versenyző!

 

És az utolsó a csúcs. Az a bizonyos flop előtti emelés és megadás a laza, engem kiejtett játékostól 23-al.

Flop: 2s 3s 2d. All-in hívás, amit a fullal rendelkező játékos azonnal magad. A másik srác csupán blöffölt és As Th-t mutatott. Turn: 4s, River: 5s!!!! Straight Flush!!! Ezzel életben maradt.

Ha ezeket nem látom, tuti nem hiszem el.

3 komment

Címkék: 44 fhm pókerbajnokság straight flush th8h


A bejegyzés trackback címe:

https://istenipoker.blog.hu/api/trackback/id/tr86164443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása