HTML

Poker

Mivel nem kell feltétlenül bemutatnunk lapjainkat a győzelemhez, megfelelő körülmények között bármilyen kézzel nyerhetünk.

Utolsó kommentek

  • oranje: Hehe :) Most nekem is sikerült visszajönnöm, sőt el is indultam egy felmenőn :) Remélem nem marad ... (2008.01.13. 14:46) Szopóálarc fel!
  • isteni: Köszi a bíztatást, remélem sikerülni fog! :) A linkeket amiket kértél pedig még ma küldöm majd! Cs... (2008.01.12. 15:52) Szopóálarc fel!
  • oranje: Az már azért elég jó, hogy olyan szinten tolod.Én még a 0,05/0,10 en vagyok, de egyszer csak siker... (2008.01.12. 13:41) Szopóálarc fel!
  • isteni: Jaja, 6,25$ volt. De nekem azért csak ennyi, mert nem nyertem meg az adott leosztást. A győztesne... (2008.01.12. 01:00) Magic Hand, 100 000-ből az 1!
  • Pokercsalo: Jól látom, hogy 6,25 dodó? Az már valami. Pedig a party-t nem is fosztogattam, hogy ne legyen pénz... (2008.01.11. 23:27) Magic Hand, 100 000-ből az 1!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2007.10.20. 01:45 isteni

6$ Shootout – 1. hely: 182,79$

Az elmúlt napokban, igen jól sikerültek a Starson a sng-im, egy nap alatt 12játékból 9-szer voltam fizetős helyen, ezzel kb. plusz 175$-hoz jutottam. Elhatároztam, hogy kiveszem. Meg is jött a a pénz szépen a moneybookershez, azonban a megerősítő e-maillal szinte egyszerre kaptam a Party Pokertől is egy üzenetet, hogy 10% re-load bónusz van a számomra… Gondoltam, csak szórakozás képp, és mert már úgyis olyan régen játszottam ott beutalok 50$-t, aztán, ha megvan a 60 Partypoint, majd kiveszem.
Olyan jól sikerült, hogy röpke 15 perc alatt cash gamen elfogyott belőle 25$. Gondoltam, nem lesz így jó, sng-t kell játszani, azzal megy most nagyon. Rátaláltam erre a versenyre, ami nagyon bejött.
Sajna,a hogy lenni szokott az elejéről nincsenek képeim és már nem is nagyon emlékszem rájuk, a lényeg azonban, hogy az 1. köreben, második, a 2. és 3. körben pedig első lettem. Már ezzel is jónak éreztem magam, hisz így 54$ pluszban voltam a versenyen.
Az utolsó sng megkezdésekor, a 2. legtöbb zsetonom volt és elszomorított volna, ha a legjobb 15 ember közül nem érek el helyezést.
Ez majdnem össze is jött, mikor kicsit tilten voltam és próbáltam kiejteni az asztalomnál ülő short stackeket. Nálam 450K volt, míg náluk 100KJ és 150K. Kétszer is hibáztam ekkor, mikor A7s-el és A8o-val adtam meg rájuk az all-int.
Szerencsére gyorsan sikerült rendet tennem a fejemben és nem szálltam el végleg. A döntő asztalnál már éreztem, hogy meglesz a top3, hisz agresszív lopásaimnak köszönhetően szinte végig az egyik legtöbb zsetonnal álló játékos voltam.
A négy között azzal, a partival sikerült bejutnom, mikor a legkisebb játékost, kiejtettem, egy 99 vs. KQs csatában.
A végül a harmadik helyen álló játékost könnyen kiejtette ellenfelem, egy nagyon gyenge blöff után.
A heads-up-nak az elején megmondom őszintén, hogy kicsit izgultam. Na, nem a tét, sokkal inkább maga a játék miatt. Számomra nyilvánvaló, hogy ez az a része a pókernek, amiben a leggyengébb vagyok, gyakorolni is utálom, szóvel ez még sokáig így marad szerintem.
Ma azonban máshogy alakultak a dolgok. Szerintem tényleg jól játszottam, volt rengeteg lopásom, és blöfföm, amikor erőt mutatott, viszont rendre kihátráltam.
A döntő leosztásnak a következő parti bizonyult.

 A flop előtt emeltem, ami ekkor szokásom volt. Ő tartott.
Flop után is emeltem, ami szintén szokásom volt. Ő ismét tartott.
Turnön, checkeltem, ami szintén szokásom volt, ha eddigre nem sikerült kiűznöm őt a potból. Amire ő rendszeresen emelt is, ahogy most is tette. Én tartottam.
Riveren checkelek, ő emel, én rátolom mindenem, mire ezt fordítja.
Ezt követően nem maradt már csak olyan 500K zsetonja, nálam pedig 1600K volt.
Az utolsó leosztás, pedig ezután nem sokkal következett:

Már flop előtt all-in voltunk. Segített a river, de úgyis mondhatnám, hogy a jobb lap nyert.

Összeségében, így sikerült a verseny:
Ami 182,79$-t hozott a konyhára.

6 komment

Címkék: 1.hely final tabel shootout 6$


A bejegyzés trackback címe:

https://istenipoker.blog.hu/api/trackback/id/tr60201770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2007.10.20. 08:37:15

Gratula. Lehet, hogy én is áttérek erre a sit'n'go-ra.

isteni · www.istenipoker.blog.hu 2007.10.20. 09:28:07

Köszi!
Nekem jelenleg elég jól termel. És azért is szeretem, mert nem annyira gépies a játék, mint cash game közben.

Dharma 2007.10.25. 09:43:57

Tyű... gratulálok... Én is szeretnék ilyet...

TANÍTS! OKTASS! VEZESS! NYILATKOZTASS KI!

Légyszíves... :)

Dharma 2007.10.25. 09:47:16

Mondjuk az az utolsó parti egy jó nagy lemákolt hand...

isteni · www.istenipoker.blog.hu 2007.10.26. 14:40:24

Előszöris köszi, hogy nézed az oldalt.
Amúgy nem olyan nagy dolog. Kell hozzá a min. szerencse, meg egy rakás türelem.
Számomra ebből van a legkevesebb, de azért próbálkozom.
Meg persze a folyamatos tanulás és a a játék fejlsztése is fontos. Pl. könyvek, fórumok olvasgatása hasznos tud lenni.

Az utolsó parti amúgy nem is volt már!:)
Preflop all-in volt és nyert az erősebb lap!:)

thomasson 2007.10.27. 22:15:55

Henrik fiúúúú.Látom már megint kínai vagy és nyered a szép kis summákat.Grat hozzá.Pár hónap és már látom az új magyar EPT győztest.:D
süti beállítások módosítása