HTML

Poker

Mivel nem kell feltétlenül bemutatnunk lapjainkat a győzelemhez, megfelelő körülmények között bármilyen kézzel nyerhetünk.

Utolsó kommentek

  • oranje: Hehe :) Most nekem is sikerült visszajönnöm, sőt el is indultam egy felmenőn :) Remélem nem marad ... (2008.01.13. 14:46) Szopóálarc fel!
  • isteni: Köszi a bíztatást, remélem sikerülni fog! :) A linkeket amiket kértél pedig még ma küldöm majd! Cs... (2008.01.12. 15:52) Szopóálarc fel!
  • oranje: Az már azért elég jó, hogy olyan szinten tolod.Én még a 0,05/0,10 en vagyok, de egyszer csak siker... (2008.01.12. 13:41) Szopóálarc fel!
  • isteni: Jaja, 6,25$ volt. De nekem azért csak ennyi, mert nem nyertem meg az adott leosztást. A győztesne... (2008.01.12. 01:00) Magic Hand, 100 000-ből az 1!
  • Pokercsalo: Jól látom, hogy 6,25 dodó? Az már valami. Pedig a party-t nem is fosztogattam, hogy ne legyen pénz... (2008.01.11. 23:27) Magic Hand, 100 000-ből az 1!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2007.08.02. 15:24 isteni

Daily Double A & B és 90 fős mellékverseny

Amióta megjöttem Keszthelyről nem igazán sikerültek jól a pókeres dolgaim. Ez alatt a pár nap alatt olyan 30$ ugrott. Volt benne cash game, sit and go és multitable is, szóval mindenhol ahol indultam csak a bukás követett.

Így szinte az utolsó 24 dollárom úgy döntöttem, felteszem még egy nagy versenyre, így a második nyaralásom előtt.

Beneveztem a Double Daily A és B versenyére is, egyenként 10+2$-os beugróval. A verseny lényege, hogy van egy napi jackpot, ma olyan 31 600$, amit meg lehet nyerni.

3%-ot osztanak, ki azok között, akik mindkét versenyen fizetős helyen végeznek.

2%-ot kap, a Best Double Finish, azaz, aki a legjobb helyen végez a két versenyen összesítve.

Na, én e kettő díjra hajtottam.

Van még Double Final Table 20% és Double Win 75% jackpot is, de ez eléggé elérhetetlennek tűnik.

 

Közben alig várom, hogy hajnali 03:00 legyen. Olyan 1:00 körül még unaloműzésként beneveztem egy 5,5$-os 90 fős sit and go-ra.  

Lassan csordogált a verseny, szerencsémre jó kezdő lapokat kaptam és ha megjátszottam ki is fizették. Dupláztam KK, AQ és AA lapokkal is már rögtön az elején. Szinte észre se vettem és már 14K chippem volt, mikor az átlag még csak 5K körül mozgott.

Egész jól telt az idő és elérkeztem a buborékba, mikor rámtört a hajnal 3. Indult a Daily Double A és B verseny.

Tetszett amúgy a struktúrája, mert 2000 zsetonnal indult 1500 helyett és 20/10vakokkal 30/15 helyett. Szóval barátságos feszes-agresszív stílussal akartam kezdeni, hogy meglegyenek a fizetős helyek. Ez nem egyszerű, ugyanis 1300 és 1200 induló közül kell beleverekednem magam a legjobb 10%-ba, valamint még folyt a sng is, szóval rendesen meg kellett osztani a figyelmem.

A B asztal egész jól indult AQ-val flopoltam egy Q x x-et, mire egy 1K-s all-int adtam meg, és az ellen AK-a már nem javult.

Az A asztalnál azonban jött egy nagyon kellemetlen parti.

A rivernél már éreztem, hogy gond van, de pot-commited voltam. Szerencsére nem is hívott túl sokat a srác és nem fáj azért annyira.

Bár ment a három asztal, nem sok érdekes történt, vagy ha történt is már nem emlékszem, mert nem igazán voltam már a toppon ilyenkor.

A lényeg, hogy közben a 90 fős sng-ben meglett a final table.

Aztán jött az első fájós parti…

Flopon hívtam, ő vissza all-in-re engem. Eredmény 900. hely. Grat! Szép volt… Ugrott a Jackpot.

Próbáltam ezek után visszakoncentrálni az sng-re, de nagyon csukódott már a szemem. Szerencsére a lapok mellettem voltak és ismét ejtettem ki embert KK vs. AQ harcban.

A Dailyben pedig kezdtek drasztikusan emelkedni a vakok és ahogy az sng-ben jöttek a lapok, úgy a Dailyben nem… Nem volt tovább türelem, aztán nagyvakként 22-vel, előttem 6 limpelő,hívtam egy all-in-t. M számom olyan 6 körül volt. Igazából bíztam, hogy mindenki dobja, mert ilyen eset már többször is előfördult, hogy egy nagy hívásra dobtak a limpelők. Most azonban nem… Show down 22 vs. 88! Köszi ennyi volt. 411. hely.

Összességében jó lenne ez a verseny, csak sajnos nem nekünk, európaiaknak. A hajnali 03:00-ás kezdés nagyon nem jó. Ha jól akarsz szerepelni rá kell szánnod min. 4-5 órát, vagyis a reggel még simán ébren talál ha jól szerepelsz.

Egyedül az unaloműzésre szánt sng-ben maradtam már csak játékban. Azonban jött egy elég szerencsétlen parti. 60K a zsetonom. Vakok 1500/3000 ante 250. Nagyvak vagyok ATo. Mindenki dob az oszóig, aki all-in megy 23K-val. Kisvak dob. Mivel erősen lopásnak véltem és lapom nem olyan rossz, kis gondolkozás után megadom. Osztónál K7o.

Ezaz! Éreztem! A board azonban: 3 7 J 8 K! Vagyis teljesen mellém trafált. Leestem az átlag alá és innentől már csak vegetáltam. Szerencsére a végére az asztal igen eltolódott, lett két nagy zsetonos 120K és 95K. Nekem volt olyan 35K, a többieknek pedig kevesebb, mint 20K. Nagyon passzív játékkal sikerült megvárnom, míg a két nagy kiejt mindenkit és hárman maradunk. 5 óra környékére mindez meg is történt. A legjobb három között az első leosztásban all-in mentem Q3s-el. A5o elfogadta és mehettem aludni.

Nyeremény 49,50$!

Nem is rossz, ahhoz képest, hogy a játék közben majdnem elaludtam!

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: final table daily double


A bejegyzés trackback címe:

https://istenipoker.blog.hu/api/trackback/id/tr95130829

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: infant 2019.03.15. 15:27:18

Júliusom :) - SZ-ÉPSÉGÁPOLÁS

Trackback: cognitive issues 2019.02.03. 03:03:07

Spanyol lángszinérfélék - .

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása