HTML

Poker

Mivel nem kell feltétlenül bemutatnunk lapjainkat a győzelemhez, megfelelő körülmények között bármilyen kézzel nyerhetünk.

Utolsó kommentek

  • oranje: Hehe :) Most nekem is sikerült visszajönnöm, sőt el is indultam egy felmenőn :) Remélem nem marad ... (2008.01.13. 14:46) Szopóálarc fel!
  • isteni: Köszi a bíztatást, remélem sikerülni fog! :) A linkeket amiket kértél pedig még ma küldöm majd! Cs... (2008.01.12. 15:52) Szopóálarc fel!
  • oranje: Az már azért elég jó, hogy olyan szinten tolod.Én még a 0,05/0,10 en vagyok, de egyszer csak siker... (2008.01.12. 13:41) Szopóálarc fel!
  • isteni: Jaja, 6,25$ volt. De nekem azért csak ennyi, mert nem nyertem meg az adott leosztást. A győztesne... (2008.01.12. 01:00) Magic Hand, 100 000-ből az 1!
  • Pokercsalo: Jól látom, hogy 6,25 dodó? Az már valami. Pedig a party-t nem is fosztogattam, hogy ne legyen pénz... (2008.01.11. 23:27) Magic Hand, 100 000-ből az 1!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2007.08.22. 14:41 isteni

Életem legnagyobb nyereménye!!!

Nem így terveztem, de nagy nyeremény lett a vége. Pontosabban ezt akartam, csak nem így. A torna 15:15-kor kezdődött, gondoltam, hogy a 271 induló végez is kb. 17:00-ra, hogy még odaérek fociedzésre. Aztán nem így lett. Nemhogy oda nem értem oda, de még a 19:00-ás randiról is lecsúsztam szépen, mert a torna írd és mondd 10 óra 41 percig (!) tartott.

Miután bekapcsolódtam, már észre vettem hogy nem lesz rövid játék, mert kiderült deep stack verseny, azaz 1500 helyett 5000 zsetonnal indul mindenki, és a szokásos 15 perces vakemelkedések helyett 30 percig tartott egy szint.

Az elején tapogatózó játék folyt, 10/20-as vakok nem viseltek meg senkit, mindenki csak a tutival akart harcba bocsátkozni.

1,5 óra után mikor már edzésre kellett volna indulni, gondoltam vagy kiesek és mehetek, vagy duplázom a 4000 zsetonom és megcélzom a fizető 27 hely valamelyikét. Nálam A6s, flop: K 3 4, amivel négy színem lett. Ellen hív, én pedig all-in megyek, amit kicsi gondolkodás után elfogad. Nála: Q Q. Ezt meglátva gyorsan dobtam is a rövidnadrágot a táskába, mert nekem nem szokott leesni a húzó. Turn: 2, nem jó színből. River: 5! Amivel sorom lett!! Dupláztam és elmaradt számomra az edzés.

A gond, hogy sok parti kimaradt a fejemből, arra viszont emlékszem, hogy 7 óra előtt picivel szóltam a barátnőmnek, hogy kicsit lehet kések!:) Aztán fél 8 körül beszéltünk és kénytelen voltam lemondani a randim is. (Még egyszer, bocsi Zsuzsi.) Szóval fél 8 után már teljesen tudtam koncentrálni a játékra, ahol nagyon lassan akartak fogyni az emberek. Ekkor még olyan 65-en lehettünk, még a buborék is nagyon messze volt.

Visszaemlékezve, azt látom, hogy szinte mindig az átlag felett ültem, jól sikerültek a lopásaim, preflop blöff emeléseimhez tökéletesen illeszkedtek a flopok. Egyszer pl. Dealerként emeltem 9d 3d-val, amit olyan jól sikerült, hogy mindketten adták. Flop: A 9 3. Nagyon tetszett. Jött egy körbe check, turn: 9. Kisvak emel, nagyvak all-in ment. Elfogadtam és a kisvak is. Kisvaknál: A K. Nagyvaknál: A T. Igazán jól esett, hogy mindkettőjüket sikerült kiejtenem.

Aztán sok minden kimaradt a fejemből, hisz csak pozíciós játék folyt, mindenki a tuti fizetős helyekre akart odakerülni. Azonban sikerült sok hasznos jegyzetet készítenem a játékosokról, amiknek segítségével sikerült pár reraise blöffel megvédeni a vakjaimat, ill. nagyobb potokat lopni.

A buborék 21 óra körül lyukadt ki. Nagyon vártam már, hogy az órák óta tartó játék hozzon valami profitot és ne felesleges3en üljek a gép előtt, ill. ne menjek edzésre és a barátnőmhöz.

Aztán ismét nagy parti következett. Nálam nagyvakként Q Q. Vakok 500/1000. Középről egy emelés 3000-ig, majd két megadás. Én hezitálok, valamiért nem akarom megvárni a flopot és all-in megyek 45000 zsetonnal. Az első emelő reraise all-in megy 60000-el. Többiek gondolkoznak, majd dobnak. Nála J J. Most jött az összeszorított fogak közt dörmögött, „Csak J-et ne, csak J-et ne!!” Aztán a flop mindent eldöntött: Q Q x! Verhetetlen lettem és egyben chipleader is.

Aztán ismét nem sok semmi, majd este 11-re el is jutottunk a final tablera. A minimum nyeremény már 90$ volt. Igazság szerint az elején aláírtam volna ezt is, de most már nagyobb álmokat szövögettem.

A játék még lassabban csordogált, mintha egy sima sng-t játszottam volna. Mikor 7-en lettünk, kb. 1 játszottunk kiesés nélkül. Majd hirtelen, úgy 20 perc alatt azt vettem észre, hogy 4-en lettünk az asztalnál. Itt már nagyon fáradt voltam, meg short stack is.

De a mázlim egy hellyel feljebb léptetett. Nálam A 2. Flop: A 5 2! Emelek, másik játékos reraise, én all-in, ő elfogadja. Nála: A 5. Ez nagyon rosszul esett. Turn: x. River: 2! Ezzel az átlagra (300K) emelkedtem, ő pedig 100K alá. Hamarosan pedig ki is esett.

Aztán még hárman is sikerült eltölteni az időt egészen hajnali 1-ig, amikor hibáztam egy nagyot. Túl sokat fizettem ki egy lapra, mikor flopra nyitott sorom és flush húzóm lett, azonban sem a turn, sem a river nem segített. Short stack lettem.

Ekkor kaptam egy Q J-t. Flop: J 9 3. All-in megyek 90K-val. Chipleader K 9-el megadta, a turn K, river: x. Mehettem pihenni. Azonban most egyáltalán nem búslakodtam, hisz a nyereményem 628,72$!


7 komment

Címkék: final table 628$ deep stack


A bejegyzés trackback címe:

https://istenipoker.blog.hu/api/trackback/id/tr79146073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzsi 2007.08.23. 16:30:22

Nem is Te mondtad le a randit, hanem én!!! Ne hazudj!:)

Ficzek Imre 2007.08.23. 17:54:06

Csá!Gratulálok,ha jól számolok akkor 113 körül van.lehet hogy egyszer még nekem kell tanulnom tőled:) de ne verd el az egészet,hiszen szeptember 24én kezdődik az ivászat.na jó legyél!!!
még egyszer gratula!

isteni · http://www.istenipoker.blog.hu 2007.08.24. 23:36:49

Jó, jó! Közösen megbeszéltük, hogy nem találkozunk azon az estén!:)

isteni · http://www.istenipoker.blog.hu 2007.08.24. 23:40:59

Helloka!
Köszönöm, igyekeztem. A tanulást meg majd megoldjuk a koliban!:) Miközben tanulsz, majd jól elnyerem a pénzed!:)
A suli pedig jó lesz, már várom, de nem a tanulós részét ám!:)

Balázs 2007.08.27. 18:28:19

LOL. Még tanulás közben is pokerezel szóval tök mindegy ám.:D
Gratula, igazán szép nyeremény, lehet jövő hónapra már milliomos (milliárdos?) leszel.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.08.31. 03:52:06

kicsit késve, de gratula!

isteni · www.istenipoker.blog.hu 2007.08.31. 14:53:03

Nagyon köszi, igyekeztem.
Bár ez nem teljesen az a szint, ahol Te játszol, de próbálok lassan eljutni oda én is.
süti beállítások módosítása